با محوریت بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛دکتر صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن دیدار کرد

با محوریت بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛دکتر صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن دیدار کرد
در ابتدای این دیدار دکتر تاکِدا رییس کمیته ملی المپیک ژاپن از برپایی این نشست اختصاصی با دکتر صالحی امیری که برای اولین بار و در خلال اجلاس المپیزم در عمل برگزار می شد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط ععمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی نیز ضمن ابراز خوشحالی از برپایی این نشست با مسئول ورزش یکی از موفق ترین کشورهای آسیا و جهان اظهار داشت: میزبانی ژاپن برای رویداد بزرگ المپیک پیش رو اتفاق بزرگی برای این کشور و کشورهای قاره آسیاست و شکی ندارم که شاهد برگزاری موفق آمیز این دوره از بازیها خواهیم بود؛ البته از کشوری چون ژاپن، چیزی جز این انتظار نمی رود.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه از میزبانی خوب ژاپن در یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان که مرداد ماه در شهر کوبه برگزار شد، تشکر نمود.
وی به سابقه برگزاری اردوی های مشترک ایران و‌ ژاپن اشاره نمود و تداوم تشکیل این اردوها و همچنین تبادل مربی و برگزاری دوره های آموزشی را خواستار شد که البته با استقبال خوب و قول همکاری ویژه دکتر تاکِدا مواجه شد .
در ادامه نشست و‌ با توافق طرفین مقرر شد به منظور همکاری بیشتر کمیته های ملی المپیک ایران و  ژاپن، تفاهمنامه ای فیمابین این دو کمیته در خلال اجلاس انوک که ماه نوامبر در توکیو برگزار خواهد شود، منعقد گردد.
در پایان نشست دکتر تاکِدا رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای آماده سازی سالنهای تمرینی و مسابقه ای االمپیک ۲۰۲۰ ارائه دادند و با دعوت وی مقرر گردید در خلال اجلاس انوک دکتر صالحی امیری از تاسیسات ورزشی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ بازدیدی بعمل آورند.
دکتر صالحی نیز از ایشان دعوت به عمل آوردند تا سفری به تهران داشته باشند تا از امکانات ورزشی ایران در حاشیه برپایی اجلاس آتی هیئت اجرایی شورای المپیک آسی بازدید بعمل آورند.
ایشان نیز  در خصوص تامین برخی تجهیزات و امکانات ورزشی مورد نیاز رشته خای مختلف قول همکاری دادند

۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.