سید مهدی هاشمی: برنامه محوری مهمترین رویکرد فدراسیون در 2 ساله گذشته بوده است

رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: برنامه محوری و اقدام برنامه محور مهمترین رویکرد این فدراسیون در دو سال گذشته بوده است بطوری که نخستین فدراسیونی بوده ایم که برنامه و چشم انداز تیراندازی را در مجموعه ورزش کشور ارایه و در مراحل مختلف آن را به تصویب رساندیم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، سید مهدی هاشمی افزود:  این برنامه با استفاده از خرد جمعی تهیه شده بطوری که نظرات خبرگان و صاحب نظران در آن دیده شده است و براساس آن، کمیته راهبردی در فدراسیون تشکیل شده است.
وی در ادامه با ارایه گزارشی از جلسات کمیته راهبردی فدراسیون تیراندازی گفت: برگزاری 45 جلسه  با حضور اعضای اصلی و همچنین تشکیل 60 درصد از جلسات این کمیته به ریاست اینجانب، 35 درصد جلسات به ریاست نایب رییس و  5 درصد به ریاست دبیر فدراسیون نشانگر حرکت برنامه محور فدراسیون تیراندازی بوده است.
هاشمی در ادامه برگزاری 39 دوره مربیگری ، 27 دوره داوری و 2 دوره تربیت مربی را از دیگر برنامه های فدراسیون تیراندازی عنوان کرد و گفت: برگزاری دو دوره بین المللی در کشور برای نخستین بار که در آن 31 نفر مدرک گرفتند از دیگر اقدامات فدراسیون بوده است.
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: اعزام شش نفر به چهار دوره بین المللی ،  برگزاری اولین دوره مسابقات نوجوانان و گسترش کمی آن، گسترش تعداد تیراندازان زیر 20 سال به بیش از 100 نفر، افزایش داوران از 27 نفر به 108نفر و  برگزاری دو دوره مسابقات بین المللی جام دوستی و غرب آسیا را در راستای تحقق اهداف فدراسیون تیراندازی دانست که به تحقق پیوسته است.
وی ساخت و تجهیز اولین قطب تیراندازی کشور، پیش بینی 5 قطب تیراندازی در راستای اجرای سند چشم انداز، خرید قابل توجه ای سلاح های ورزشی،  بحث تولید انبوه فشنگ مورد نیاز رشته اهداف پروازی، اصلاح قوانین و مقررات حقوقی و قضایی، تاسیس 5 باشگاه  تیراندازی از طریق شورای امنیت ملی، راه اندازی باشگاه های تیراندازی، آغاز طرح شهرک صنعتی - ورزشی در جهت ساخت سلاح های غیر نظامی ورزشی، انتقال تکنولوژی و بومی سازی آن را از دیگر برنامه های مهم فدراسیون تیراندازی عنوان کرد.
هاشمی در ادامه به تاسیس تیم های ملی و پایه در رشته تیراندازی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ تیراندازی ایران چهار مدال رنگارنگ  کسب شد که نشانگر همت و عظم همگانی در این فدراسیون است.
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: در راستای گسترش روابط بین المللی نیز به رغم تحریم ها گام های بلندی برداشته شده است و در حال عقد قراداد با برخی ازکشورها در این خصوص هستیم که عقد آنها می تواند به توسعه تیراندازی ایران بیش از پیش کمک کند.
وی در ادامه از پیشنهاد فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران برای احداث آکادمی تیراندازی آسیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این آکادمی، کشورمان میزبانی مسابقات معتبر آسیا در این رشته را برعهده بگیرد.
گفتنی است، در مجمع فدراسیون تیراندازی که هم اکنون به ریاست "میر مهدی نجفی"  معاون اموراستان های سازمان تربیت بدنی در سالن مجمع جهانی علوم اهل بیت در قم در جریان است، فرماندار قم، سرپرست عمرانی استاندار قم، معاون امور بانوان سازمان تربیت بدنی، روسای هیات های استانی تیراندازی حضور دارند. 
این مجمع با هدف ، انتخاب نایب رییس ، دبیر و خزانه دار فدراسیون تیراندازی برگزار می شود.

۲۹ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.