با حضور تمامی اردونشینان و اعضای کادرفنی؛تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

با حضور تمامی اردونشینان و اعضای کادرفنی؛تمرینات آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان، با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از فراخوانی که از سوی فدراسیون جودو به هیأت‌های استانی، مبنی بر معرفی جودوکاران دارای شرایط برای حضور در اردوهای تیم ملی جودو جوانان ارسال شد، در نهایت 280 جودوکار دارای کمربند قهوه‌ای به بالا که شرایط سنی اعلام شده را داشتند، از سوی این هیأت‌ها به فدراسیون جودو معرفی شدند. در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی که زیر نظر کادرفنی تیم ملی جودو جوانان برگزار شد، جودوکاران برتر این مسابقات به همراه تیم اصلی جودو جوانان در سال گذشته، جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند.
احمد کاظمی سرمربی تیم ملی جودو جوانان درباره این اردو گفت:نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی جودو جوانان از 13 مهرماه و با دعوت از 34 جودوکار در سالن کبکانیان تهران آغاز شده است. دعوت‌شدگان به اردو، در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر، در آکادمی ملی المپیک و سالن کبکانیان به تمرینات بدنسازی و تخصصی جودو می‌پردازند.
کاظمی در ادامه گفت:روز گذشته، در آغاز اردوهای آماده‌سازی این تیم و به منظور شناخت بهتر کادرفنی از شرایط آمادگی جسمانی و نقاط ضعف و قوت دعوت‌شدگان به اردو،  اردونشینان تیم ملی جودو جوانان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
کاظمی در پایان گفت:در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون جودو، اعضای تیم ملی جودو جوانان که در سال 98، دو رویداد قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را پیش‌رو دارند، در نخستین روز از نوروز 98، به تورنمنت برمن آلمان اعزام خواهند شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی جودو جوانان به شرح زیر است:
جواد سخندان، حمیدرضا پایی، علیرضا پایی، محمد کریمی‌زاده، محمد‌حسین روشنی، مهدی برغمدی، حسن پولادی، علی یوسفی، علی پرهیزگار، وحید جدی، علی قلی‌پور، امین کامیابی، فرزین شاهباز، امیرحسین چراغ‌فرخان، محمدمهدی راستگر، امیرحسین یزدانی، سعید طالبی‌نیا، رضا پارساپور، حسین سعیدی‌برجی، قاسم باغچقی، محمد خوشبین، رضا رشیدی، سامان منصوری‌نژاد، مهدی دارایی، علی مولوی‌مقدم، سینا منوچهری، امیرمحمد نیک‌آبادی، رضا عزیزی، عیسی روائی، محمدحسن الیکائی، رضا نوروزی، محمد ایزانلو، علی جوان و امیرمحمد حسن‌نژاد.
همچنین علاوه بر کاظمی، مختار خور‌رنگ به عنوان مربی و دکتر حمید آقاعلی‌نژاد و محمدحسین جعفری به عنوان بدنساز، دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.