ملاقات مجدد دکتر صالحی امیری با شیخ احمد؛ایران میزبان نشست هیات اجرایی OCA شد/ قانون بازنشسته ها با پیگیری روند قانونی بلامانع است

ملاقات مجدد دکتر صالحی امیری با شیخ احمد؛ایران میزبان نشست هیات اجرایی OCA شد/ قانون بازنشسته ها با پیگیری روند قانونی بلامانع است
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس با رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته های ملی المپیک دنیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این دیدار که در هتل محل اقامت مقامات برگزار شد شیخ احمد الفهد الصباح از حضور فعال دکتر صالحی امیری در مناسبات و تعاملات بین المللی ورزشی تقدیر و‌ تشکر کرد و گفت؛ گزارش دیدار شما با رییس اتحادیه جهانی کشتی، رییس کمیته بین المللی المپیک و معاونینش و همچنین پیگیری دیدار باخ با دکتر روحانی به دستم رسید که بابت این فعالیتهای مثبت و آینده ساز شخصا از شما تشکر می کنم.
وی ادامه داد: باید اعلام کنم که همین نشستهاست که پایه بسیاری از مناسبات سازنده و توسعه ای را در ورزش دنیا شکل می دهد. این را هم بدانید که OCA  ، ANOC و شخص بنده قدرتمند تر از قبل در کنار شما و ورزش ایران بعنوان یک حامی جدی خواهد بود.
دکتر صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از شیخ احمد بمناسبت برپایی این نشست، خواستار حفظ شرایط موجود و افزایش کرسی های ایران در شورای المپیک آسیا شد که شیخ در این زمینه قول مساعد و هماهنگی مجموعه شورا را اعلام داشت.
در ادامه نشست شیخ احمد از قبولی و موافقت میزبانی نشست بزرگ هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA توسط ایران در یکی از شهرهای کیش یا اصفهان خبر داد که زمان آن بعد از برپایی انتخابات OCA و با عنوان اولین نشست اجرایی باشد.
بحث پایانی این نشست نیز موضوع قانون منع بکارگیری بازنشتگان و کناره گیری برخی روسای فدراسیونها بود که بعد از گزارش دکتر صالحی امیری، شیخ احمد در این زمینه تاکید کرد با توجه به پارلمانی بودن این تصمیم، اگر در انتخاب رئیس جدید مراحل قانونی نهادهای بین المللی ورزش رعایت و فرد جدید در سیستم کاملا دموکراتیک و توسط مجمع عمومی فدراسیون بعنوان بالاترین نهاد صورت گیرد مشکل خاصی نخواهد داشت.

۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.