نگرانی ها درباره کیفیت آب دریاچه ادابیا توکیو 2020 ادامه دارد

نگرانی ها درباره کیفیت آب دریاچه ادابیا توکیو 2020 ادامه دارد
در فاصله کمتر از دو سال تا شروع سی و دومین دوره بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020، مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کردند جواب آزمایش های کیفیت آب دریاچه اصلی مورد استفاده برای بازیهای المپیک و پارالمپیک مثبت است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛به دنبال اعلام نگرانی های فدراسیون جهانی شنا و اتحادیه جهانی ترایتلون درباره کیفیت آب دریاچه Odaiba Marine Park مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 آب این دریاچه را مورد آزمایش قرار دادند.

به گزارش تیم میزبانی بازیهای توکیو 2020 و مسوولان شهر توکیو با انجام آزمایشات بیشتر نگرانی ها و ترس ها درباره کیفیت آب دریاچه کاهش پیدا می کند. نگرانی ها پس از اعلام آزمایش کیفیت سنجی آب دریاچه توسط تیم میزبانی توکیو 2020 افزایش یافت چرا که جواب آزمایش نشان می داد که کیفیت آن به خوبی که مد نظر استانداردهای فدراسیون جهانی شنا و اتحادیه جهانی ترایتلون است نمی باشد.

نتایج آزمایش های سال گذشته نشان می داد که سطح E.Coli بیست برابر و مقدار مدفوع باکتری کولیفرم هفت برابر حد مجاز آن در آب دریاچه است. مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک توکیو 2020 و همچنین مسوولان شهری توکیو متعهد شده اند که در فرصت باقیمانده کیفیت آب این دریاچه را به استانداردهای مورد نظر جهانی رسانده و کیفیت آب را به طور مرتب سنجش و آزمایش کنند.

۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.