سوییس جانشین میلان برای نشست اعضای IOC شد

سوییس جانشین میلان برای نشست اعضای IOC شد
سوییس جانشین میلان برای نشست اعضای کمیته بین المللی المپیک در سال 2019 شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته بین المللی المپیک امروز اعلام کرد صد و سی چهارمین نشست اعضای کمیته بین المللی المپیک به جای میلان ایتالیا در سوییس برگزار خواهد شد چرا که میلان درگیر همکاری مشترک با تورین و کورتینا دامپتزو برای اجرای طرح میزبانی مشترک بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 است.

به نظر می رسد بار دیگر لوزان میزبان این نشست باشد. با این حال کمیته ملی المپیک ایتالیا اعلام کرده است که آنها همچنان امیدوار هستند تا میزبان این نشست باشند.

این کمیته مدعی شده است که آنها با پیمانکار برای برگزاری این مراسم قرارداد بسته و سالن مورد نظر را هم در نظر گرفته اند. طبق شنیده ها صد و سی و سومین نشست اعضای کمیته بین المللی المپیک که روزهای هشتم و نهم اکتبر در بوینس آیرس برگزار خواهد شد جنبه تشریفاتی داشته باشد.

نشست سال آینده اعضای کمیته بین المللی المپیک هجدهمین نشست آنهاست که در سوییس برگزار می شود. میلان میزبانی این گردهمایی را سال گذشته در لیما پایتخت پرو در حالی از آن خود کرد که این شهر تنها کاندیدا برای برگزاری این میزبانی بود. در این نشست همچنین قرار است میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 مشخص شود. روز گذشته ارزروم ترکیه از ادامه رقابت انصراف داد تا تنها سه کشور سوئد، کانادا و ایتالیا در این رقابت باقی بمانند

۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.