درپی لغو میزبانی ایران در دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ یوسف نژاد: تصمیم مسئولان ورزش کشور منطقی ترین راه بود

درپی لغو میزبانی ایران در دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ یوسف نژاد: تصمیم مسئولان ورزش کشور منطقی ترین راه بود
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و حراست از هویت و تاریخ کشورمان، حتما مسئله اصلی و اساسی ماست و هرگونه فعالیت در قالب ورزشی و فرهنگی باید موید و در راستای اصول اصلی نظام باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛علی اصغر یوسف نژاد، ضمن تقدیر از اقدام مسئولان ورزش کشورمان در مقابل خواسته ی کشورهای عربی افزود: مسئله خلیج فارس موضوعی بسیار پراهمیت و ارزشمند برای کشور ما محسوب می شود که باید تمام مسئولان در حفظ و حراست از این نام مقدس تلاش کنند. 
وی ادامه داد: فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی و کشورهای عربی که عضو این فدراسیون هستند از زمانی که میزبانی به ایران داده شد و نقش مدالها با تصویر و نام خلیج فارس طراحی شد، با این مسئله مشکل داشته و اعتراض خود را عنوان می کردند که نهایتا این مسئله را بهانه قرار دادند و میزبانی بازیها را از ما گرفتند. اما با توجه به اینکه مسئولان ورزش کشورمان برای حفظ هویت تاریخی کشورمان این بها را دادند، هیچگونه جای نگرانی و ناراحتی وجود ندارد. 
این نماینده مجلس تصمیم مسئولان ورزش کشور را درست و منطقی عنوان کرده و تاکید کرد: با توجه به شرایطی که کشورهای عربی برای ایران ترتیب داده بودند، تصمیم مسئولان ورزش کشورمان بهترین و منطقی ترین تصمیم بود و طی هفته های آینده ما نیز در مجلس جزئیات امر را پیگیری خواهیم کرد. 
۲۹ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.