سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با برگزاری مراسم افتتاحیه فردا شنبه در بوینس آیرس آغاز می شود

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با برگزاری مراسم افتتاحیه فردا شنبه در بوینس آیرس آغاز می شود
سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با برگزاری مراسم افتتاحیه در میدان اصلی این شهر و با حضور ورزشکاران 206 کشور جهان در 32 رشته ورزشی با حضور 3998 ورزشکار دختر و پسر آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ستاد برگزاری سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان در نظر دارد اولین مراسم افتتاحیه خارج از استادیوم تاریخ جنبش المپیک را در میدان اصلی شهر بوینس آیرس و به صورت رایگان برای عموم مردم برگزار کنند.
این اولین بار است که آئین افتتاح بازی‌‌های المپیک در خارج از یک ورزشگاه و با دسترسی عموم مردم بدون تهیه بلیط‌های چند صد دلاری برگزار خواهد شد و برای آن تنها یک قاعده و معنی وجود دارد: جشن قدرت تحول المپیک همراه با ۴۰۰۰ورزشکار که در صف اول این نمایش بزرگ هستند.
این مراسم یکی از بزرگترین فعالیت های لجستیکی، هماهنگی و اجرایی تاریخ آرژانتین است که حدود ۲۰۰۰نفر مسئول اجرای آن خواهند بود.
به گفته مسئولین ستاد برگزاری بازی‌ها این مراسم از ساعت ١٨ (بوقت محلی)و تحت تدابیر شدید امنیتی و ترافیکی برگزار خواهد شد تا همگان بتوانند این رویداد و آئین بزرگ را به نظاره بنشینند.
تمام ورزشکاران ٢٠٦ کشور شرکت کننده در این بازیها همراه با توماس باخ، ریاست کمیته بین المللی المپیک (IOC) در این جشن حضور خواهند داشت.

۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.