سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018 بوینس آیرس؛"زنده" نام آهنگ افتتاحیه بازیهای بوینس آیرس ۲۰۱۸

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018 بوینس آیرس؛"زنده" نام  آهنگ افتتاحیه بازیهای بوینس آیرس ۲۰۱۸
تنها یک روز تا شروع سومین دوره بازیهای المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس زمان باقی مانده، تیم میزبانی این رقابتها نام آهنگ این بازیها را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته برگزار کننده سومین دوره بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 گفت که نام این آهنگ Vamos Juntos به معنی «زنده» است. این آهنگ در شرکت انیمیشن سازی والت دیسنی ساخته شده و هنرمندان جوان آرژانتینی آن را اجرا می کنند.

متن این آهنگ ورزشکاران را تشویق می کند تا با تلاش بسیار از موانع و سختی ها گذشته و توانایی های خود را نشان دهند. قرار است این آهنگ فردا در مراسم افتتاحیه این رقابتها اجرا شود.

برنامه فردا اولین افتتاحیه یک رویداد ورزشی بزرگ است که در آرژانتین انجام می شود. سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان امسال با حضور ورزشکاران 206 کشور جهان در 32 رشته ورزشی با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد برگزار می شود.

این اولین رویداد بزرگ ورزشی جهان است که آرژانتین میزبانی آن را به عهده دارد. در این دوره از مسابقات برابری جنسیتی به طور کامل رعایت شده است و تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است.

بازیهای المپیک تابستانی بوینس آیرس 2018 از ششم تا هجدهم اکتبر در پایتخت آرژانتین برگزار می شود. اوایل هفته گذشته از مدال های این رقابتها نیز رونمایی شد.

۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.