سومین‌ دوره بازیهای المپیک جوانان - ۲۰۱۸ بوینس آیرس؛سنت شکنی آرژانتینی ها/ افتتاحیه بازیها خارج از استادیوم و در میدان اصلی سهر بوینس آیرس برگزار می شود

سومین‌ دوره بازیهای المپیک جوانان - ۲۰۱۸ بوینس آیرس؛سنت شکنی آرژانتینی ها/ افتتاحیه بازیها خارج از استادیوم و در میدان اصلی سهر بوینس آیرس برگزار می شود
ستاد برگزاری سومین دوره بازیهای المپیک جوانان در نظر دارد اولین مراسم افتتاحیه خارج از استادیوم تاریخ جنبش المپیک را در میدان اصلی شهر بوینس آیرس و به صورت رایگان برای عموم برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شنبه شب چشمهای کل جهان بر روی Obelisk در شهر بوینس آیرس قرار خواهد گرفت.
نمادی باستانی در بزرگترین میدان شهر که محوریت مراسم افتتاحیه بازی های المپیک جوانان2018 بوینس آیرس را همراه با برنامه هایی فرهنگی و تاریخی بر عهده خواهد داشت.
این اولین بار است که آئین افتتاح بازیهای المپیک در خارج از یک ورزشگاه و با دسترسی عموم مردم بدون تهیه بلیطهای چند صد دلاری برگزار خواهد شد و برای آن تنها یک قاعده و معنی وجود دارد: جشن قدرت تحول المپیک همراه با بیش از 4000 ورزشکار که در صف اول این نمایش بزرگ هستند.
این مراسم یکی از بزرگترین فعالیت های لجستیکی، هماهنگی و اجرایی تاریخ آرژانتین است که حدود 2000 نفر مسئول اجرای آن خواهند بود.
گروه هنری تئاتر Fuerza Bruta و کمپانی Ozono Producciones مجری برنامه های جانبی و هنری مراسم خواهند بود.
به گفته مسئولین ستاد برگزاری بازیها این مراسم از ساعت ١٨ و تحت تدابیر شدید امنیتی و ترافیکی برگزار خواهد شد تا همگان بتوانند این رویداد و آئین بزرگ را حسن گرفته و به نظاره بنشینند.
تمام ورزشکاران ٢٠٦ کشور شرکت کننده در این المپیک  همراه با توماس باخ،ریاست کمیته بین المللی المپیک (IOC) در این جشن حضور خواهند داشت.
Obelisk همان نماد تاریخی میدان اصلی شهر بوینس آیرس از چند هفته پیش آماده شده تا نشان دهد که می توان جاذبه و گرانش زمین را برای دقایق و ساعتی فراموش کرد.( فراموشی جاذبه زمین بخشی از برنامه های هنری این مراسم خواهد بود.

۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.