آغاز نخستین دوره فنی ژیمناستیک ویژه بانوان از برنامه های المپیک سولیداریتی با حضور دو مدرس بین المللی

آغاز نخستین دوره فنی ژیمناستیک ویژه بانوان از برنامه های المپیک سولیداریتی با حضور دو مدرس بین المللی
نخستین دوره فنی ژیمناستیک ویژه بانوان از برنامه های المپیک سولیداریتی با حضور دو مدرس بین المللی خانم در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نخستین دوره فنی ژیمناستیک ویژه بانوان ازبرنامه های المپیک سولیداریتی طی مراسم رسمی افتتاحیه صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. در این مراسم ضمن حضور دو مدرس بین المللی خانم ها لیلیا ارتز لوپز از مکزیک و خانم آندریا فررا جاو از برزیل، سی و پنج مربی خانم ژیمناستیک از سراسر کشورمان، آقای مهندس شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و خانم دکتر زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان حضور داشتند.
مراسم مذکور با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، آغاز و در ادامه رئیس فدراسیون و مدرسان بین المللی دوره صحبت نمودند، همچنین این مراسم با معرفی مربیان شرکت کننده توسط خود ایشان دامه و با سخنان دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان خاتمه یافت.
مدرسان دوره از حضور در کشور ایران ابراز خوشحالی نموده و از مهمان نوازی افراد مختلف  از بدو ورود به این کشور بسیار قدردانی کردند. همچنین  اظهار امیدواری نمودند با توجه به تجربه و سوابق مربیان شرکت کننده، دوره بسیار پرباری را سپری نمایند. در خاتمه از شرکت کننده ها خواستند، آنان نیز از تجربه و داشته های خود با اینان آموزش دهند.
رئیس فدراسیون، ضمن اعلام خاص بودن این دوره، تاکید داشتند علی رغم محدودیت کشورها و کمیته های ملی المپیک در کسب سهمیه برنامه های فنی سولیدرایتی، از حمایت و کمک های بی دریغ کمیته ملی المپیک کشور برای اختصاص یک دوره مربیگری به طور کامل ویژه بانوان بسیار قدردانی نمودند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک، ضمن اشاره به پیشرفت های قابل توجه رشته ژیمناستیک به خصوص بانوان، از زحمات و فعالیت های قابل توجه رئیس فدراسیون در این رشته تشکر نمودند. ایشان توضیحاتی نیز پیرامون حضور پررنگ این رشته در بازی های آسایی ارائه دادند. و  در ادامه شخصا از حضور مدرسان بین المللی برای هدایت این دوره خاص در کشورمان تشکر کرده و نیز اشاره ای به نزدیک بودن فرهنک مردم کشورهای برزیل و مکزیک از لحاظ روابط صمیمی و دوستانه مردم آن نمودند. در پایان عنوان کردند  با توجه به تجربه و تحصیلاتی که شرکت کننده ها از خود معرفی نمودند، انتظار می رود دوره بسیار پربار و موفقی را سپری نمایند.
دوره مذکور تا تاریخ 18 مهر ادامه خواهد داشت.

۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.