سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛ زوار: میدان سختی را پیش‌رو داریم اما جوانان المپیکی تکواندو آما‌ده‌اند

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛ زوار: میدان سختی را پیش‌رو داریم اما جوانان المپیکی تکواندو آما‌ده‌اند
پسران ملی‌پوش تکواندو کشورمان که سهمیه صد در صدی را برای حضور در سومین دوره بازی‌های المپیک را کسب کرده بودند از ابتدای خردادماه تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کردند و کمتر از یک‌هفته دیگر به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو سرمربی تیم پسران تکواندو اعزامی به بازی‌‌های المپیک گفت: تکواندو همواره در حال پیشرفت است و ما در بازی‌های المپیک رقابت‌های سختی را پیش‌رو خواهیم داشت اما بچه‌ها توانستند در طول اردو رضایت کادرفنی را جلب کنند و اگر این مهم حاصل نمی‌شد این نفرات جزء منتخبین نبودند چراکه سهمیه به نام کشور بود.
محمدرضا زوار سرمربی تیم پسران کشورمان پیش از اعزام به این رویداد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط تیم گفت: پسران تکواندو دو مرحله اردوی تمرینی را پشت سر گذاشتند یک مرحله پیش از حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و مرحله بعدی نیز از سوم خردادماه آغاز شد. خدا را شکر در این اردو تمرینات خوبی را از نظر فنی و بدنسازی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با توجه به شرایط مطلوبی که تکواندوکاران دارند بتوانند در این رویداد بزرگ بهترین نتیجه را برای کاروان ایران رقم بزنند.
وی افزود: همچنین با دعوت فدراسیون تکواندو روسیه و موافقت مسئولین فدراسیون اردوی تمرینی 10 روزه‌ای را در این کشور برپا کردیم که این حضور به بچه‌ها به ویژه از نظر روحی خیلی کمک کرد.
زوار تصریح کرد: هوگوپوشان جوان از ابتدای اردو تاکنون با تمرینات فشرده و منظمی که پشت سر گذاشتند، روند رو به رشدی داشتند و توانستند انتظارات ما را برآورده سازند.
سرمربی تیم اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان اینطور ادامه داد: تکواندو همواره در حال پیشرفت است و ما در بازی‌های المپیک رقابت‌های سختی را پیش‌رو خواهیم داشت اما بچه‌ها توانستند در طول اردو رضایت کادرفنی را جلب کنند و اگر این مهم حاصل نمی‌شد این نفرات جزء منتخبین نبودند چراکه سهمیه به نام کشور بود.
زوار با بیان اینکه در هر وزن حریفان مطرحی حضور دارند گفت: در وزن حامد روسیه، آذربایجان، کره‌جنوبی و ایتالیا خوب هستند؛ مصر، چین تایپه، بلژیک، صربستان و یونان از حریفان به نام علی هستند و مهمترین رقیبان محمدعلی نیز آرژانتین، مصر، چین تایپه، کانادا، نروژ و لهستان می‌باشند که در سنگین وزن همیشه قدرتمند هستند.
وی در پایان گفت: از وحید عبداللهی که در این مدت تمام تلاشش را برای پیشرفت هرچه بیشتر تیم به کار گرفته و همچنین از نماینده فرهنگی که همواره در کنار ما حضور داشته تشکر می‌کنم. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانیم دل مردم ایران را شاد نماییم.

۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.