سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛دیدار کاراته کاران جوان اعزامی به آرژانتین با رئیس فدراسیون کاراته

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛دیدار کاراته کاران جوان اعزامی به آرژانتین با رئیس فدراسیون کاراته
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان دختر و پسر اعزامی به المپیک 2018 آرژانتین امروز با رئیس فدراسیون کاراته دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این دیدار محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته، از زحمات کادر فنی تیم های ملی، مسئولین سالن و خوابگاه شهید کبگانیان تهران در مدت 8 ماهه اردوهای تیم ملی تقدیر و تشکر کرد وگفت: این تیم در این مدت در 3 رویداد مهم قهرمانی آسیا، لیگ جهانی و مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت داشته و قطعاً تجربه های برون مرزی خوبی دارد.
وی افزود: همچنین مربیان تیم های ملی که فرصت های بسیار خوبی برای اردونشینان به وجود آوردند تا با قهرمانان بزرگسال دیدارهای تدارکاتی داشته باشند و بتوانند از تجربیان آنها بهره مند شده و آمادگی لازم برسند.
فرجی گفت: قطعاً المپیک با سایر مسابقات متفاوت خواهد بود و با توجه به اهمیت مدالها در المپیک نیاز است که قهرمانان ما با دقت و توجه بیشتر در میدان حاضر شده و به مصاف حریفان بروند و امیدوارم با توجه به اعتماد به نفس و بالا بودن روحیه کاراته کاها، در المپیک بهترین نتایج را کسب کنیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: برای اولین بار است که کاراته در یک رویداد المپیک شرکت می کند و ما توانستیم از 6 فرصت 5 سهمیه کسب کنیم و بسیاری از کشورهای صاحبنام مانند اسپانیا و فرانسه به این مهم نرسیدند که این امر نشانمی دهد کاراته در ایران جایگاه خودش را پیدا کرده و امیدوارم روند موفقیت و قهرمانی ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: پس از ورود به آرژانتین محل برگزاری رقابتهای المپیک و در زمان باقی مانده تا مسابقات سرمربیان تیم های ملی برنامه های تمرینی خوبی را برای ملی پوشان پیش بینی کنند تا قهرمانان آمادگی خودشان را تا روز مسابقات حفظ کنند.
فرجی با آرزوی موفقیت قهرمانان و مربیان در المپیک گفت: امیدوارم ملی پوشان و کادر فنی آنها با کسب نتیجه در آرژانتین مزد زحمات چند ماهه را بگیرند که قطعاً موفقیت در این پیکارها زمینه ای مناسب برای قهرمانان ما در مقاطع بالاتر در رقابتهای قهرمانی جهان و المپیک های آینده خواهد بود.
مهران بهنام فر و سمانه خوشقدم سرمربیان تیم های ملی نیز از حمایت و پشتیانبی مسئولین فدراسیون در مدت اردوها تقدیر و تشکر کرده و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کردند.
در پایان ملی پوشان و کادر فنی آنها از سوی رئیس و دبیر فدراسیون با رد شدن از زیرقرآن بدرقه شدند.
گفتی است تیم ملی جوانان امشب تهران را به مقصد آرژانتین محل برگزاری المپیک 2018 ترک می کند.

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.