سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛آلتونی: امیدوارم بهترین عملکردم را در المپیک به نمایش بگذارم

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛آلتونی: امیدوارم بهترین عملکردم را در المپیک به نمایش بگذارم
کاراته کای وزن 59+کیلوگرم تیم ملی جوانان دختر اعزامی به المپیک2018 آرژانتین گفت: المپیک بزرگترین میدان مسابقات برای هر ورزشکاری است و هر کسی که در این میدان پا میگذارد سعی می کند بهترین عملکرد را داشته باشد و من هم امیدوارم بهترین عملکردم را در این مسابقات به نمایش بگذارم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته نگین آلتونی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که موفق شدم در فینال حریف ژاپنی ام را که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه داشت، شکست دهم و به مدال طلا برسم در رقابتهای کسب سهمیه المپیک کرواسی هم تا مرحله نیمه نهایی بدون از دست دادن یک امتیاز پیش رفتم، اما در این مرحله با رای داوران بازنده میدان شدم و نتوانستم سهمیه قطعی را کسب کنم.
وی افزود: با توجه به شرایطی که داشتم؛ عنوان قهرمانی قاره و نفر اول رنکینگ جهان، خداروشکر توانستم سهمیه المپیک را بدست آورم.
آلتونی در مورد حریفانش در المپیک آرژانتین گفت: از5 نفر از حریفانم در المپیک شناخت کاملی دارم که یکی از آنها حریف ژاپنی من در فینال رقابتهای قهرمانی آسیاست. البته این توانایی را در خودم میبینم که بتوانم صاحب مدال طلا شوم.
وی در مورد میزان آمادگی اش گفت: تاکنون 9 مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته ایم و میزان آمادگی مان بالاست و فکر میکنم در 2 هفته اردویی هم که در آرژانتین برپا می شود شرایطی فراهم باشد که به آمادگی کامل تا روز مسابقات برسیم.
آلتونی در پایان از مسئولین فدراسیون، سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی و پدرو مادرش تشکر و قدردانی کرد.

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.