سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 به مدارس رسید

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 به مدارس رسید
در فاصله چهار روز مانده تا شروع سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس کمیته برگزار کننده این رقابتها با شعار "یک جهان، چندین جهان" این ایده را به مدارس آرژانتین بردند تا دانش آموزان با فرهنگ ها و مردم 206 کشور جهان که در این رقابتها شرکت می کنند آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هدف از این برگزاری این طرح ابتکاری آشنایی با روح المپیزم، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و ورزشی، ترغیب و تشویق به امر است که بیش از هفت هزار دانش آموز دبستانی به همراه معلمانشان و ده هزار جوان از سرتاسر جهان در آن شرکت داشتند.

قرار است بعد از مراسم افتتاحیه که روز ششم اکتبر برگزار می شود این برنامه ها در پارک های آرژانتین هم انجام شود. سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان امسال با حضور ورزشکاران 206 کشور جهان در 32 رشته ورزشی با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد برگزار می شود.

این اولین رویداد بزرگ ورزشی جهان است که آرژانتین میزبانی آن را به عهده دارد. در این دوره از مسابقات برابری جنسیتی به طور کامل رعایت شده است و تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است. بازیهای المپیک تابستانی بوینس آیرس 2018 از ششم تا هجدهم اکتبر در پایتخت آرژانتین برگزار می شود. اوایل هفته گذشته از مدال های این رقابتها نیز رونمایی شد.

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.