سومین دوره بازیهای المپیک جوانان- بوینس آیرس؛نیروانا اسد بیگی:دوباره میخواهم احساس خوب قهرمانی را تجربه کنم

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان- بوینس آیرس؛نیروانا اسد بیگی:دوباره میخواهم احساس خوب قهرمانی را تجربه کنم
ملی پوش نوجوان کشورمان بعد از تمرینات سختی که در رشته اسلالوم و اسپرینت داشت به عنوان بهترین ورزشکار در رشته خود به مسابقات کسب سهمیه بارسلونا اعزام شد و موفق به گرفتن مجوز حضور در بوینس آیرس شد و در حالی که روز های پایانی تمرینات خود را پشت سر می گذارد گفت: برای گرفتن نتیجه بهتر همه تلاشم را می کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی؛نیروانی اسد بیگی قایقران تیم ملی اسلالوم - اسپرینت با اشاره به اولین تجربه حضورش در مسابقات برون مرزی گفت: تمرینات بسیار خوب و سختی در قایق اسلالوم و اسپرینت داشتم و بعد از تست های انتخابی که برگزار شد موفق شدم نفر اعزامی به بارسلونا در کانوکانادایی بانوان باشم.
وی افزود: مسابقات کسب سهمیه یوز المپیک بارسلونا اولین تجربه حضور ام در مسابقات برون مرزی بود. با آمادگی که داشتم موفق شدم مقام دوم اسلالوم را به دست بیاورم و مجوز حضور در بوینس آیرس را بگیرم. خیلی خوشحال بودم و احساسی که بعد از کسب سهمیه داشتم باعث شد انگیزه ام برای گرفتن نتیجه ای بهتر بیشتر شود تا دوباره تجربه اش کنم.
بانوی المپیکی کشورمان ادامه داد: سهمیه در رشته قایقرانی را به ورزشکار نمی دهند به قایق می دهند و هر فردی می تواند در قایق حضور داشته باشد پس برای ادامه راهم باید بهتر از قبل تمرین می کردم تا خودم در بوینس آیرس به مصاف رقبا می رفتم بنابر این با کمک انگیزه بالایی که داشتم موفق شدم بعد از تست انتخابی دوباره نفر اعزامی به مسابقه باشم.
اسدبیگی در پایان گفت: همه تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در بوینس آیرس می کنم و امیدوارم باعث افتخار مردم و کشورمان شوم.

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.