قرار داد پاریس 2024 با مجموعه سلامت و ورزش

قرار داد پاریس 2024 با مجموعه سلامت و ورزش
پاریس 2024 قرارداد همکاری جدیدی با یک مجموعه تندرستی امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پاریس میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 با مجموعه به نام “For a fit France” برای کمک به دستیابی پروژه های سلامتی قرارداد همکاری امضا کرد. این مجموعه شامل تشکیلاتی از متخصصان دنیای ورزش و سلامتی است که از طریق فعالیت های ورزشی برای توسعه سلامتی کار می کنند.

تونی استانگوت رییس تیم میزبانی بازیهای المپیک تابستانی پاریس 2024 با نمایندگانی از این گروه دیدار کرد. در اولین جلسه نشست دو طرف فرصتی مهیا شد تا درک مسائل مرتبط به تاثیر سلامتی بر سبک زندگی بررسی شود. تصمیمات آنها پیرامون راه اندازی برای همکاری ها در حوزه های مباحث عمومی مثل ورزش و سلامتی که تا 6 سال آینده ادامه دار باشد بود.

استانگوت رییس تیم میزبانی بازیهای المپیک تابستانی پاریس 2024 درباره همکاری های مشترک با این مجموعه گفت:ورزش زیر بنای زندگی افراد است و جامعه ای که به ورزش توجه کند، می تواند نسل قوی و سلامتی را پرورش دهد. ما شش سال تا با بازیهای المپیک تابستانی پاریس 2024 فرصت داریم بنابراین ما کارمان را از الان آغاز می کنیم و تا زمان داریم تلاش می کنیم که جامعه را به سمت سلامت و تغییر سبک زندگی با ورزش پیش ببریم.

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.