سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛نوید محمدی:با آمادگی و شرایط خوبی عازم بوینس آیرس می شوم

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛نوید محمدی:با آمادگی و شرایط خوبی عازم بوینس آیرس می شوم
کاراته کای وزن به اضافه 68 کیلوگرم تیم ملی جوانان اعزامی به المپیک 2018 بوینس آیرس که چهارمین سال حضورش در تیم های ملی کاراته را تجربه می کند، گفت: شرایط لازم و آمادگی بدنی مناسبی دارم و با کمک مربیان تیم ملی به حدی از آمادگی رسیده ام که تنها به طلا فکر میکنم و فقط برای کسب مدال طلای المپیک به آرژانتین می روم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نوید محمدی به سایت فدراسیون کاراته گفت: با توجه به اینکه کاراته اولین سال است که المپیکی شده، با خواست خداوند این اتفاق خوب برای من افتاد و این شانس را دارم که بتوانم در میدان المپیک مبارزه کنم.
وی افزود: باید بهترین استفاده را از این شرایط ببرم و با انجام مبارزات خوب بتوانم نام خودم را به عنوان اولین طلایی ایران در المپیک جوانان در تاریخ کاراته ثبت کنم.
محمدی در خصوص شناختش از حریفان گفت: با کاراته کاهای ژاپن، روسیه و مراکش مبارزه کرده ام و در بعضی از مبارزات برنده میدان بودم و در برخی بازی ها هم نتیجه لازم را کسب نکردم اما این بار با آمادگی و شرایط خوبی که دارم امیدوار هستم که بتوانم موفقیت لازم را در زمین کسب کنم.
وی در پایان از مسئولین فدراسیون کاراته، مهران بهنام فر، سرمربی و رضا عزیزی مربی تیم ملی، رئیس هیات کاراته استان فارس، پدر و عمویش تشکر و قدردانی کرد.

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.