به منظور حضور در المپیک 2018 جوانان؛جودوکاران اعزامی به آرژانتین در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند

به منظور حضور در المپیک 2018 جوانان؛جودوکاران اعزامی به آرژانتین در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند
جودوکاران اعزامی به سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان در دو بخش دختران و پسران، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ابوالفضل شجاعی در وزن منفی 100 کیلوگرم و مارال مردانی در وزن منفی 78 کیلوگرم، دو نماینده اعزامی جودو ایران به بازی‌های المپیک جوانان هستند که آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از اعزام به آرژانتین (محل برگزاری سومین دوره المپیک جوانان)، در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
امین شاطرزاده سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان، درباره نحوه کسب سهمیه این دو جودوکار گفت: «شجاعی پس از کسب مدال نقره کاپ آزاد آسیا در ازبکستان و برنز مسابقات آسیایی لبنان و همچنین کسب عنوان پنجمی مسابقات گزینشی ماکائو و گزینشی هنگ کنگ، موفق به ثبت رنکینگ چهاردهمی جهان در وزن خود شد تا جواز حضور در المپیک جوانان را به دست بیاورد. مارال مردانی هم که در مسابقات کاپ آزاد آسیا موفق به کسب مدال ارزشمند برنز شده و مقام پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان را به دست آورد، از سوی مسئولین برگزاری بازی‌های المپیک جوانان به این مسابقات دعوت شد.
شاطرزاده با بیان اینکه مسابقات جودو بازی‌های المپیک جوانان از سطح بسیار بالایی برخوردار است گفت:برای حضور قدرتمند تیم دو نفره اعزامی جودو ایران به این بازی‌ها، زحمات زیادی از سوی فدراسیون و کادرفنی کشیده شده است که امیدواریم با سعی، تلاش و همت این دو جودوکار نوجوان، نتایج قابل قبولی را در آرژانتین کسب کنیم.
شاطرزاده همچنین درباره اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو نوجوانان پسر در آکادمی ملی المپیک گفت: 33 جودوکار مستعد و نوجوان، با هدف پشتوانه‌سازی جودو، به سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نوجوانان دعوت شده‌اند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، جودوکاران دعوت شده به این اردو، بیشتر به یادگیری مباحث آموزشی و اصول پایه زیر نظر کادرفنی خواهند پرداخت. اکثر نفرات انتخاب شده در اردو، تا دو سال آینده در اختیار کادرفنی تیم ملی خواهند بود.

۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.