دلق پوش،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: خلیج فارس، همیشه فارس باقی می ماند

دلق پوش،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: خلیج فارس، همیشه فارس باقی می ماند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی مسئولان ورزش کشور در مقابله خواسته فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی گفت: اقدام مسئولین امر را در پایبندی به حفظ تاریخ و هویت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران باید ستود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فرهاد دلق پوش ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از هویت اصیل خلیج همیشه فارس یک وظیفه اساسی است و همه باید در این راستا فعال تر از گذشته باشیم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس هشتم ادامه داد: تاریخ و اسناد بین المللی گواهی می دهند که خلیج فارس همیشه «خلیج فارس» بوده و این بازیهایی که برخی کشورها به راه انداخته اند نمی تواند تاریخ را عوض کند.
این نماینده مجلس افزود: در شرایطی که کشورهای اسلامی نیاز به همبستگی دارند، این برخوردهایی که از سوی برخی کشورهای اسلامی صورت می گیرد مورد انتقاد است . در حالیکه پافشاری ما به هیچ وجه روی یک مسئله جعلی یا سیاسی نیست بلکه پافشاری ما روی یک تاریخ ، هویت و اسنادی است که همه روی آن توافق دارند.
وی با حمایت از تصمیم مسئولان و اتخاذ این تصمیم گفت: امیدواریم در همه عرصه ها بتوانیم هویت ایران اسلامی خود را حفظ کرده و آن را برای دنیای امروز و فردا ارائه کنیم.
۲۹ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.