آغاز ثبت نام نیروهای داوطلب بازیهای توكیو 2020

آغاز ثبت نام نیروهای داوطلب بازیهای توکیو 2020
فرم های عضو گیری برای داوطلبان بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از امروز در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از دو سال به شروع بازیهای المپیک توکیو 2020 زمان باقی است، مسوولان برگزار کننده این رقابتها به 80 هزار نفر احتیاج دارند تا هر روز تیم میزبانی را در امر برگزاری مسابقات یاری کنند، و 20 هزار نفر هم در فرودگاه ها، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی، و سرتاسر ژاپن خدمات لازم و راهنمایی های مورد نیاز را به گردشگران و تماشاگرانی که برای این مسابقات به ژاپن می آیند ارائه دهند.
"ماسا تاکایا" سخنگوی کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 درباره داوطلبانی که برای این رقابتها نیاز است به ژاپن تایمز گفت:داوطلبان بخش لازم و مهم برگزاری یک مسابقه هستند چرا که آنها به بهتر برگزار شدن بازیها کمک کرده و خاطره خوبی از کشور میزبان در ذهن مخاطبان به جا می گذارند. در این رقابتها هم ما به حضور داوطلبان احتیاج داریم چرا که می دانیم آنها به ما کمک کرده و در سالن های ورزشی و ورزشگاه ها یار و همراه ما و تماشاگران خواهند بود.
 کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 اعلام کرده است تمامی مردم ژاپن و خارجی هایی که با ویزای معتبر در این کشور ساکن هستند می توانند برای داوطلبی ثبت نام کنند. بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 از 24 جولای تا 9 آگوست برگزار می شود.
افرادی که برای داوطلبی ثبت نام کنند کار انتخابشان از ماه سپتامبر سال 2019 آغاز شده و دوره آموزشی برگزیده شدگان هم ماه اکتبر همان سال شروع می شود. کسانی که به این کار علاقه دارند تا اواسط ماه دسامبر سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.