آستانا میزبان رقابتهای جهانی کشتی جوانان 2019

آستانا میزبان رقابتهای جهانی کشتی جوانان 2019
آستانا به عنوان میزبان رقابتهای کشتی قهرمانی جهان جوانان در سال 2019 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اتحادیه جهانی کشتی با اعلام این خبر گفت که آستانای قزاقستان از نظر امکانات و تجربه امکان میزبانی این رقابتها را به بهترین شکل دارد. این رقابتها از 14 تا 22 سپتامبر در مرکز Daulet Arena در پایتخت قزاقستان برگزار خواهد شد. آستانا تاکنون تجربه میزبانی رقابتهای بسیاری که اتحادیه جهانی کشتی به عنوان متولی آن بوده به عهده داشته است.

رقابتهای قهرمانی آسیای جوانان در سال 2014، رقابتهای انتخاب المپیک آسیایی در سال 2016 و میزبانی جام گراپلینگ ورلد در سال 2018 از جمله رقابتهایی است که آستانا آنها را میزبانی کرده است. مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 اولین دوره از مرحله انتخابی بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 است که در شش وزن برگزار خواهد شد.

آستانا تاکنون میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان جوانان را تجربه نکرده است. "نناد لالوویچ" رییس اتحادیه جهانی کشتی درباره انتخاب آستانا برای میزبانی این رقابتها گفت:ما از انتخاب این شهر برای میزبانی این رویداد بزرگ و مهم خوشحالیم چرا که می دانیم آستانا با توجه به میزبانی های گذشته بار دیگر این توانایی را دارد تا بتواند به بهترین شکل این رقابتها را هم مدیریت کند.

وی گفت:من مطمئن هستم که آستانا تجربه خوبی و بی نظیری را برای کشتی گیران، مربیان و هواداران این رشته به ارمغان می آورد.

۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.