صدها دونده به آرژانتین می روند

صدها دونده به آرژانتین می روند
صدها دونده از کشورهای مختلف در رقابتهای دوومیدانی بازیهای المپیک جوانان شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که تنها 14 روز تا شروع سومین دوره رقابتهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس زمان باقی است، 179 دونده از کشورهای مختلف به این رقابتها اعزام می شوند.

بنا به گفته فدراسیون جهانی دوومیدانی این دونده ها در برنامه های «خلاقانه» که به عنوان بخشی از این رقابتها در نظر گرفته شده است شرکت می کنند. بنا به گفته تیم میزبانی این رقابتها 680 مکان برای دونده در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است. قرار است دونده های این دوره در ماده های مختلف شرکت کرده که تیم میزبانی این دوره از رقابتهای المپیک برای هر ماده برنامه های خاصی در نظر گرفته اند.

مسوولان فدراسیون جهانی دوومیدانی امیدوارند که با کسب این تجربه بتوانند در رقابتهای المپیک توکیو 2020 هم آنها را تجربه کنند. سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی بوینس آیرس از ششم تا هجدهم اکتبر با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد از 206 کشور جهان در این رقابتها شرکت می کنند. آرژانتین برای اولین بار است که میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ می شود و برای اولین در این دوره از رقابتها برابری جنسیتی رعایت شده و تعداد ورزشکاران زن و مرد مساوی است.

۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.