تقدیر IOC از روند آماده سازی لس آنجلس 2028

تقدیر IOC از روند آماده سازی لس آنجلس 2028
نمایندگانی از کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک پس از بازدید از روند آماده سازی لس آنجلس برای بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2028 این تلاش ها را قابل تقدیر و ستایش عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پاتریک بائومن رییس کمیسیون هماهنگی های کمیته بین المللی المپیک درباره اقدامات لس آنجلس به خبرگزاری رویترز گفت: از اینکه لس آنجلس توانست میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2028 را ماه سپتامبر گذشته بدست آورد خرسندیم. ما طی بازدیدی که از ورزشگاه ها و اماکن در حال ساخت این شهر داشتیم از میزان علاقه و توجه مسوولان تیم میزبانی المپیک 2028 مطلع شدیم.
 بائومن همچنین بائومن از سرمایه گذاری لس آنجلس در بخش ورزش های پایه و ورزش محلات تقدیر کرد و گفت: مشخص است که آنها با این سرمایه گذاری که در این دو بخش انجام داده اند به دنبال کسب موفقیت در بازیهای المپیک 2028 هستند. آنها هم می خواهند که میزبان شایسته باشند و هم ورزشکاران زبده ای راهی این رقابتها کنند. سرمایه گذاری در بخش ورزش پایه و تشویق و ترغیب جوانان به ورزش یکی از اهداف کمیته بین المللی المپیک است که تمامی کشورها باید به آن توجه کنند.

ماه سپتامبر سال گذشته کمیته بین المللی المپیک پس از کش و قوس های فراوان میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 را به پاریس و 2028 را به لس آنجلس واگذار کرد.

۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.