شنای روسیه با قدرت به بوینس آیرس می رود

شنای روسیه با قدرت به بوینس آیرس می رود
در حالی که کمتر از دو هفته تا شروع سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس زمان باقی است، کمیته ملی المپیک روسیه اعلام کرد که یک تیم شنای کامل و قدرتمند راهی این مسابقات خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روسیه اعلام کرد که تیم شنای این کشور شامل هشت شناگر حرفه ای است که یکی از آنها کلمنت کولسنیکوف رکوردار رقابتهای 50 متر کرال پشت قهرمانی اروپا هم جزء نفرات اعزامی است. کولسنیکوف در رقابتهای شنای قهرمانی اروپا در ماده 50 متر کرال پشت موفق شد رکورد جهانی را 24 ثانیه کاهش دهد.
 همچنین در تیم روسیه آندریا میناکوف هم که پنج مدال طلای بازیهای قهرمانی اروپای نوجوانان را در کارنامه خود دارد حضور خواهد داشت. تیم شنای روسیه در بازیهای المپیک تابستانی جوانان سال 2014 که نانجینگ چین برگزار شد، پس از تیم شنای کشور میزبان در رده دوم جدول مدال های شنا قرار گرفت. روس ها در آن مسابقات موفق شدند 6 طلا، 4 نقره و 3 برنز از آن خود کنند.

سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین از ششم تا هجدهم اکتبر برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابتها برای اولین بار تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است و 3998 ورزشکار از 206 کشور جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.