دیدار رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با دکتر صالحی امیری

دیدار رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با دکتر صالحی امیری
خاویراسکالانته رئیس سوئدی کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته که جهت برگزاری استاژ داوری به ایران سفر کرده است ظهر امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار که ظهر امروز و در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم  به رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته از همکاری نزدیک وی با فدراسیون کاراته کشورمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: کاراته در ایران از جمله رشته های پرطرفدار و محبوبی است که مخاطبان بسیار زیادی بخصوص در میان قشر نوجوان و جوان دارد و از همین نظر برای ما بسیار رشته مهم و قابل توجهی می باشد.

شما لیگ های متعدد و مسابقات این رشته را در مدارس آموزش و پرورش، دانشگاه ها و باشگاه های مختلف می توانید ببینید و پیگیری کنید که خود همین موضوع یعنی پرمخاطب بودن این رشته مسئولیتمان را  از فدراسیون گرفته تا کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون کاراته با مجموعه پرتلاشش در حال حاضر جزو پنج فدراسیون مهم و تاثیرگذار ما بخصوص در کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی می باشد که همواره سهم عمده ای در موفقیت ها و نتایج ایران در بازیها داشته است و امیدواریم این موفقیت در بازیهای المپیک 2020 توکیو نیز تکرار شود.
دکتر صالحی امیری در ادامه ضمن اشاره به نگاه اجتماعی به ورزش گفت: نگاه مجموعه کمیته ملی المپیک به ورزش و رشته های پرطرفدار مثل کاراته نگاه اجتماعی است تا بتوانیم با حمایت از  چنین رشته های پرطرفدار و موفق،موجبات ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم آوریم.
وی در پایان گفت: انتظار ما از شما و مجموعه فدراسیون جهانی نیز حمایت همه جانبه از کاراته ایران بعنوان یکی از ستونهای اصلی این رشته در جهان است.
در ادامه خاویر اسکالانته ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صالحی امیری بواسطه برپایی این نشست اظهار داشت: بارها به ایران آمده ام و بواسطه میزبانی و مهمان نوازی دوستان همیشه احساس کرده ام در منزل خود هستم. براستی کاراته ایران در کنار ژاپن برترین های قاره آسیا و جزو بهترین تیمهای دنیا هستند و همیشه اعلام کرده ام رشد و توسعه کاراته در ایران طی بیست سال گذشته بی نظیر بوده است.
وی ادامه داد: برای اثبات صحبتهایم به همین نکته بسنده می کنم که حضور 5 کاراته کا از ایران در المپیک جوانان بوینس آیرس و همچنین انتخاب یک داور ایرانی(جواد سلیمی) برای قضاوت در این رویداد بزرگ از بین 550 داور حائز شرایط،بیانگر این صحبتها می باشد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته در پایان گفت: از حمایتهای بی دریغ شما از این رشته و فدراسیون تشکر می کنم و این اطمینان را می دهم که فدراسیون جهانی و کمیته داوران همانند قبل و قویتر از پیش در کنار فدراسیون ایران خواهد بود.
در ادامه این نشست صادق  فرجی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه فدراسیون و همچنین حمایتهای کمیته ملی المپیک از کاراته خطاب به اسکالانته اظهار داشت: دکتر صالحی امیری از مدیران برجسته و ارزشمند جمهوری اسلامی هستند که مسئولیت ها و سمتهای بزرگی را در اختیار داشته اند. حضور ایشان در سمت ریاست کمیته ملی المپیک فرصتی است بزرگ و غنیمت برای جامعه ورزش ایران که همگان به آن اشراف و اعتقادی راسخ دارند.
وی ادامه داد:انصافا با حضور ایشان در مجموعه کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی به فدراسیونها بخصوص فدراسیونهای المپیکی دو چندان شده و باید اعتراف کنیم بخش عمده ای از مدال آوری و موفقیتهای ورزشکاران اعزامی به جاکارتا مدیون همین نگاه و حمایت است.
فرجی همچنین به حمایت رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی از جامعه داوری ایران اشاره کرد و گفت: آقای خاویراسکالانته همواره از حامیان داوری ایران در عرصه جهانی بوده و در همین راستا جهت برگزاری استاژ داوری به تهران سفر کردند که قدردان حمایت های وی هستیم.

۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.