با حضور مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک کشورمان در لوزان برگزار شد ؛ دومین مجمع عمومی زنان حقوقدان ورزشی و هفتمین اجلاس دادگاه CAS

با حضور مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک کشورمان در لوزان برگزار شد ؛ دومین مجمع عمومی زنان حقوقدان ورزشی و هفتمین اجلاس دادگاه CAS
دومین مجمع عمومی زنان حقوقدان ورزش جهان و هفتمین اجلاس دادگاه CAS با حضور نماینده کشورمان در شهر لوزان سوئیس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ پرند عزیزی مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک کشورمان و عضو دادگاه  CAS  در دومین مجمع عمومی زنان حقوقدان ورزشی جهان و هفتمین  اجلاس اعضای دادگاه CAS  که از 28 شهریور ماه لغایت 1 مهر ماه در شهر لوزان برگزار گردید  به عنوان عضو شرکت نمود .
در این مجمع که زنان حقوقدانان عضو از سراسر جهان حضور داشند ضمن تصویب تغییراتی در قوانین Wada  و  فیفا  ، آئین نامه ها ی انظباطی فدراسیونهای ورزشی نیز بررسی و بر کاهش تبعض جنسیتی نیز تاکید و راهکارهایی نیز ارائه گردید .
تاکید اعضا بر راهنمایی و آموزش داوران بین المللی در جهت امور CAS و IBA   از دیگر مصوبات این مجمع بود ، همچنین اعضا اتفاق نظر داشتند که  داوران معرفی شده  حتما بر اساس معیارهای استاندارد مورد نظر CAS  انتخاب شوند و یکی از مهمترین آنها تسلط بر زبان انگلیسی می باشد .
معرفی  ساختمان جدید دادگاه CAS   نیزاز دیگر موارد مطروحه در این نشست 4روزه بود .
لازم به توضیح است همزمان با دومین مجمع عمومی زنان حقوقدان ورزش جهان کنفرانس دوپینگ و بررسی قوانین WADA و اصلاحان آن و نشست  بانوان عضو CAS  نیز برگزار گردید .

۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.