خوشقدم: امیدوارم در بوئنوس آیرس نتایج خوب و تاریخی را در کاراته رقم بزنیم

خوشقدم: امیدوارم در بوئنوس آیرس نتایج خوب و تاریخی را در کاراته رقم بزنیم
سرمربی تیم ملی کاراته جوانان دختر گفت: المپیک رویداد بسیار مهمی است که کاراته برای اولین بار در این رویداد شرکت می کند و تمام تلاشمان را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان انجام خواهیم داد و امیدوارم در بوئنوس آیرس نتایج خوب و تاریخی را در کاراته رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته سمانه خوشقدم اظهار داشت: بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک کرواسی 9 مرحله اردو برای حضور در المپیک آرژانتین پیش بینی شده بود که 7 مرحله آن را پشت سر گذاشتیم و 2 مرحله باقی مانده که اردوی آخر وصل به اعزام خواهد بود.
وی افزود: بخشی از تمرینات انجام شده به صورت عمومی و بخشی هم به صورت تخصصی برای هر کدام از بازیکنان دنبال شده و با توجه به برنامه بدنسازی و میدانی، کاراته کاها از لحاظ شرایط روحی، روانی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند و مصمم و با انگیزه، آماده رویارویی با حریفان هستند.
سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه آیا شناخت لازم از حریفان را دارند یا خیر، گفت: صددرصد نه؛ حریفان مان را شناسایی وآنالیز کرده ایم و نوع تمرینات نیز متناسب با رقیبانمان طراحی شده است. بعد از لیگ جهانی بلغارستان، در فاصله کمی حریفانمان از نظر فنی در مسابقات کسب سهمیه المپیک کرواسی تغییر کرده بودند و قطعاً در المپیک هم شاهد تغییرات فنی آنها خواهیم بود.
وی گفت: از 6 فرصت ما موفق به کسب 5 سهمیه شدیم و بعد از ژاپن که توانست هر 6 سهمیه را کسب کند ایران بالاترین سهمیه را بدست آورد که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود چرا که برخی کشورهای صاحب نام یا نتواسنتد یک نماینده هم برای حضور در المپیک معرفی کنند و یا تنها یک سهمیه گرفتند.
وی در مورد اردوهای تدارکاتی تیم ملی جوانان گفت: از اسفند ماه که اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان استارت خورد به دلایل مختلف نتواستیم اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم اما کمبود دیدارهای تدارکاتی را با حضور بازیکنان ملی پوش بزرگسالان و امید جبران کردیم ضمن اینکه همچنان ضرورت حریفان تمرینی و برگزاری اردوی مشترک احساس می شود.
وی گفت: از بازیکنانم بسیار راضی هستم. با وجود سن کم، با اخلاق، بسیار فنی و با انگیزه و بهترین تیمی هستند که می توانم بگویم در مدت فعالیت مربیگری افتخار همراهی شان را داشته ام.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: از تمام کسانی که در این مسیر ما را همراهی کرده و باعث دلگرمی مان شده اند تشکر می کنم و از مردم عزیز کشورم می خواهم که در ادامه راه با انرژی های مثبت خود تیم ما را تا المپیک همراهی کنند.


۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.