بانک های داخلی فرانسه اولین حامی مالی پاریس 2024

بانک های داخلی فرانسه اولین حامی مالی پاریس 2024
گروه بانک های فرانسوی BPCE به عنوان اولین حامی مالی داخلی با پاریس 2024 قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این گروه بانکداری شامل مجموعه ای از بانک های سرشناس فرانسوی هستند که حدود 31 میلیون مشتری در این کشور دارند. بر اساس این توافق نامه همکاری های دو طرف از ژانویه سال 2019 آغاز می شود.
این تفاهم نامه همکاری های مشترک بین "تونی استانگوت" مدیر تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 پاریس و "لورنت میگنون" مدیر اجرایی این گروه از بانک ها منعقد شده است.
در بخشی از این توافق نامه که به مدت شش سال بین دو طرف برقرار است شرکت بانک های فرانسوی مقید شده است از برنامه های بسیار نوآورانه شامل حمایت های مالی و اقتصادی از ورزش، ساخت تمامی زیر ساخت ها برای ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و حمایت از انجمن ها و باشگاه های ورزشی با تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 پاریس همراه باشد و آنها را در اجرای بهتر این بازیها یاری کند.
تونی استانگوت مدیر تیم میزبانی پاریس 2024 پس از عقد این قرارداد به فرانس پرس گفت:همکاری با گروه بانک های فرانسوی فرصت مناسبی برای ماست تا از تجربه های آنها و حمایت هایی که از ما انجام خواهند داد استفاده کنیم تا بتوانیم بازیهای المپیک شش سال آینده را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.