ثبت نام داوطلبان بازیهای توکیو 2020 این ماه آغاز می شود

ثبت نام داوطلبان بازیهای توکیو 2020 این ماه آغاز می شود
تیم میزبانی بازیهای المپیک توکیو 2020 اواخر ماه جاری پروسه جذب نیروهای داوطلب را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 اعلام کردند اواخر ماه جاری فرم های مربوط به جذب نیروهای داوطلب را منتشر خواهند کرد. آنها در نظر دارند که 80 هزار نفر را برای کارهای داوطلبی این رقابتها استخدام کنند.
زمان ثبت نام از 26 سپتامبر آغاز شده و تا ماه دسامبر ادامه خواهد داشت. دواطلبانی که قبل از اول آوریل سال 2002 متولد شده باشند و دارای ملیت ژاپنی بوده و همچنین افرادی که دارای ویزای معتبر برای اقامت در ژاپن دارند می توانند به عنوان نیروی داوطلب و کمک به تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 ثبت نام کنند. مسوولان برگزار کننده این رقابتها می گویند که داوطلبان وظیفه سنگینی به عهده دارند چرا که آنها باید در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی، دهکده بازیها مستقر باشند و به تیم میزبانی در اجرای روان این رقابتها کمک کنند.
تیم میزبانی بازیهای توکیو 2020 همچنین اعلام کرده است که داوطلبان "کلید اصلی موفقیت آمیز بودن این رقابتها" خواهند بود و به توسعه این بازیها کمک می کنند.
علاقمندان به کارهای داوطلبی قرار است از طریق سایت رسمی این رقابتها ثبت نام کنند. بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 کمتر از دو سال دیگر در ژاپن برگزار می شود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.