انتخاب نماینده اعزامی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده قاره آسیا جهت سخنرانی در آکادمی بین المللی المپیک

انتخاب نماینده اعزامی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده قاره آسیا جهت سخنرانی در آکادمی بین المللی المپیک
آکادمی بین المللی المپیک در کشور یونان،نماینده اعزامی کمیته ملی المپیک کشورمان را از میان نمایندگان 37 کشورشرکت کننده از پنج قاره علاوه بر شرکت کنندگان دانشجو تعدادی اساتید سخنران کلیدی هم حضور دارند که به عنوان یکی از نماینده های قاره آسیا جهت سخنرانی در خصوص معرفی این قاره و البته کشور ایران با تاکید بر تربیت بدنی و ارزش های آن انتخاب نمود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"بیست و پنجمین سمینار بین المللی مطالعات المپیک ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعال در جنبش المپیک"از سوی آکادمی بین­المللی المپیک (IOA)با حمایت المپیک سولیداریتی از تاریخ 10شهریور ماه 1397در المپیا - یونان ، مقر آکادمی بین المللی المپیک در حال برگزاری است. هدف اصلی این نشست، آموزش، هم افزایی و تبادل تجربه در خصوص فعالیت های مختلف آموزش و ترویج ارزش های المپیک در کشورها ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و البته فعال در جنبش المپیک می باشد.
خانم نرگس تقی زاده، نایب رئیس فدراسیون دانش آموزی، کارشناس معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، نفر برتر پنجمین"دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی"و دانشجوی مقطع دکتری علوم ورزشی، ضمن حضور در این دوره، از سوی آکادمی بین المللی المپیک به عنوان یکی از نماینده های قاره آسیا جهت سخنرانی در تاریخ4 مهر ماه انتخاب شد.

وی قبلا نیز برای حضور در این سمینار مقاله ای تحت عنوان "سنجش نگرش تأثیر موفقیت زنان ورزشکار ایرانی در بازیهای المپیک بر ترویج مشارکت زنان ایرانی در حوزه های اجتماعی و ورزشی - مطالعه موردی: دانش آموزان دختر دبیرستانی تهران" ارسال و ضمن پذیرش مقرر است در تاریخ 28 شهریور در سالن اصلی به صورت سخنرانی ارائه نمایند.
دوره مذکور تا تاریخ 8 مهرماه 97 ادامه داشته و به کلیه شرکت کننده هایی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند گواهی نامه آکادمی بین المللی المپیک اهداء خواهد شد.

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.