دیدار دکتر صالحی امیری با لالوویچ

دیدار دکتر صالحی امیری با لالوویچ
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و عضو اصلی کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار که بعد از ظهر روز گذشته و در لوزان سوئیس پیگیری شد دکتر سیدرضا صالحی امیری ضمن تاکید بر روابط بسیار خوب کشتی ایران با اتحادیه جهانی گفت: کشتی بعنوان ورزش اول و ملی ایران از توجه و محبوبیت فراوانی بین جامعه بخصوص قشر جوان برخوردار است و همگان تصویر بسیار خوبی از رابطه ایران و اتحادیه جهانی کشتی در ذهن دارند که بابت تمام حمایتها از شما تشکر می نمایم.
وی در ادامه رسول خادم را یکی از متخصص ترین و فعالترین مدیران ورزش ایران معرفی کرد و گفت: مردم ورزش دوست ایران به این رشته و اتفاقات و حواشی آن شدیدا حساس هستند و از نزدیک اخبار و رویدادهای آن را پیگیری می کنند؛ به همین خاطر نیز درخواست دارم تا از کشتی ایران و علاقمندان بیشمارش حمایتی بیش از پیش بعمل آورید.
نناد لالوویچ نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از دکتر صالحی امیری بابت توجه به این رشته و تشکیل این جلسه اظهار داشت: بخوبی از ظرفیت بالای کشتی ایران و همچنین تلاشهای ارزشمند رسول خادم بعنوان رئیس دلسوز و پیگیر فدراسیون ایران آگاه هستم و شک نداشته باشید که از کشتی این کشور بعنوان یکی از ارکان اصلی این رشته در جهان حمایت ویژه خواهیم کرد و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم نمود.
رئیس اتحادیه جهانی کشتی ضمن تاکید بر رعایت جنبش المپیک و حرکت در مسیر این جنبش و منشور ، همچون گذشته خواستار همکاری تنگاتنگ و همراهی کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی شد.
در پایان این نشست دکتر صالحی امیری از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت بعمل آورد.

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.