رقابت های کشتی المپیک جوانان- آرژانتین؛حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند

رقابت های کشتی المپیک جوانان- آرژانتین؛حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند
رقابت های کشتی المپیک جوانان 2018 آرژانتین در 5 وزن کشتی آزاد و 5 وزن کشتی فرنگی و با حضور 6 کشتی گیر در هر وزن برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در رشته فرنگی پنج وزن 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم و در رشته کشتی آزاد نیز پنج وزن 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
در این رقابت ها که روزهای 20 تا 22 مهرماه در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود هر کشور در هر رشته آزاد و فرنگی تنها 2 سهمیه دارد که شامل دارندگان مدال طلای رقابت های قاره ای می باشد که بر این اساس امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم فرنگی کاران کشورمان بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان صاحب مدال طلا شدند و سهمیه حضور در این رقابت ها را بدست آوردند.
البته تیم کشتی آزاد در سه وزن 65، 80 و 110 کیلوگرم صاحب مدال طلا و موفق به کسب سهمیه شد که 2 وزن توسط کادر فنی برای حضور در این رقابت ها معرفی شدند که محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 110 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در بازی های المپیک جوانان آرژانتین خواهند بود.
در این رقابت ها در کشتی فرنگی و در وزن 45 کیلوگرم نمایندگان ایران، هندوراس، مصر، اکوادور، بلغارستان و ترکمنستان و در وزن 92 کیلوگرم کشتی گیران ایران، مصر، برزیل، روسیه، ترکیه و ساموآ و در کشتی آزاد در وزن 65 کیلوگرم نمایندگان نیوزیلند، مصر، ایران، آمریکا، آذربایجان و پاکستان و در وزن 110 کیلوگرم کشتی گیران مصر، ایران، مکزیک، روس، مقدونیه و استرالیه به میدان می روند.
با توجه به قوانین اتحادیه جهانی کشتی مسابقات در اوزانی که 6 نفر حضور دارند به صورت جدول نوردیک برگزار می شود و مسابقات هر وزن در 2 گروه 3 نفره برگزار خواهد شد و مرحله نیمه نهایی به صورت ضربدری بین نفرات اول و دوم هر گروه انجام و نفرات برنده راهی دیدار فینال می شوند و نفرات بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.
لازم به ذکر است کشتی ایران در دو دوره برگزاری در سال 2010 سنگاپور توسط مهران شیخی در کشتی آزاد مدال نقره و یوسف قادریان در کشتی فرنگی مدال برنز و در سال 2014 میلادی در نانجینگ چین توسط محمدرضا آقانیا و کرامت عبدولی در کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شده است.
در حال حاضر تمرینات کشتی گیران برای حضور در این رقابت ها در خانه کشتی محمد بنا در حال برگزاری است.

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.