طرفداران بوینس آیرس 2018 دستگاه های ورود به ورزشگاه ها را دریافت کردند

طرفداران بوینس آیرس 2018 دستگاه های ورود به ورزشگاه ها را دریافت کردند
در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع رقابتهای المپیک جوانان بوینس آیرس زمان باقی است صدها نفر از علاقمندان و طرفداران این رقابتها دستگاه های عبور و مرور به ورزشگاه ها و سالن های ورزشی خود را خریداری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت سامسونگ کار ساخت این دستگاه ها را عهده دار بوده است. مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک جوانان حدود 400 هزار دستگاه برای علاقمندان سفارش داده اند.

این دستگاه به طور رایگان شارژ می شود و دورن آن یک میکروچیپ وجود دارد که به مالک خود اجازه ورود به ورزشگاه ها را می دهد. کسانی که برای خرید این دستگاه اقدام کرده اند از قشرهای مختلف مردم آرژانتین به خصوص مدارس دولتی و خصوصی بوده اند.

تیم میزبانی این رقابتها اعلام کرده است که قول می دهد این رقابتها یک "رویداد فرهنگی و آموزشی"باشد.

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس اولین رویداد بزرگ ورزشی است که در آرژانتین برگزار می شود. سومین دوره المپیک جوانان از ششم تا هجدهم اکتبر در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می شود.

برای اولین بار در تاریخ این رقابتها تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است و 3998 ورزشکار از 207 کشور جهان ورزشکاران خود را به آرژانتین اعزام می کنند. قرار است ورزشکارانی که سن آنها بین 15 تا 18 سال است به این رقابتها اعزام شوند.

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.