آغاز شمارش معکوس المپیک جوانان با تشویق پاندی سمبل بازیها به ورزش

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع رقابتهای المپیک جوانان بوینس آیرس زمان باقی است مسوولان برگزار کننده این رقابتها با ساخت یک ویدئوی تشویقی که در آن «پاندی» سمبل بازیها مردم را به ورزش و تحرک بیشتر وادار می کند شمارش معکوس این رقابتها را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این ویدئو پاندی با حرکات ورزشی به مردم به خصوص با تشویق نسل جوان به انجام ورزش روزمره نشان میدهد که این مساله تا چه اندازه می تواند در ارتقا کیفیت زندگی آنها نقش داشته باشد. در این ویدئو کوتاه که شبکه تلویزیونی Buda TV آنها را تهیه کرده است پاندی که نوعی جگوار و از رده گربه سانانی است که در آرژانتین یافت می شود گروه های سنی جوان را به ورزش تشویق می کند.

رونمایی از پاندی در ماه می انجام شد و به عنوان سمبل این رقابتها از سوی تیم میزبانی معرفی شد. سومین دوره المپیک جوانان از ششم تا هجدهم اکتبر در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می شود. برای اولین بار در تاریخ این رقابتها تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است و 3998 ورزشکار از 207 کشور جهان ورزشکاران خود را به آرژانتین اعزام می کنند. قرار است ورزشکارانی که سن آنها بین 15 تا 18 سال است به این رقابتها اعزام شوند.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.