شاهرخ شهنازی: جلسه ستاد عالی بازی های المپیک 2020 از هفته آینده آعاز خواهد شد

شاهرخ شهنازی: جلسه ستاد عالی بازی های المپیک 2020 از هفته آینده آعاز خواهد شد
دبیرکل کمیته ملی المپیک در اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک پس از مسابقات جاکارتا گفت: برای همه فدراسیون ها تا المپیک بعدی شرح وظایف تعریف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان شاهرخ شهنازی پس از پایان جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی گفت: همانطور که مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از قبل قول داده بودند بعد از بازی های آسیایی 2018 اندونزی روند ارزیابی عملکرد فدراسیون ها در این بازی ها را داریم که از امروز آعاز شده است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: امروز گزارشات کلی از طرف کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارائه و سطح اولیه این بررسی آغاز شد. هنوز ورود ریز به تک تک رشته ها آغاز نشده و از هفته بعد در دستور کار خواهد بود اما صرف نظر از آن باید از تمام ورزشکاران و مربیان کشورمان – اعم از کسانی که مدال گرفته اند یا نگرفته اند – در این بازی ها تشکر کنیم. از مدال آوران قطعا تجلیل می کنیم و از بقیه افراد تقدیر خواهیم کرد. به هر حال همه این عزیزان سرمایه های ورزش کشور هستند.
شهنازی با توجه به توجه هدف گذاری ورزش کشور برای المپیک 2020 توکیو گفت: در نتایج مثبت و منفی کاروان ایران در جاکارتا خیلی از موارد دخیل بود که تمام آنها به صورت کیفی و کمی باید بررسی شود. همه رویکرد ما در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بر این است که نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود و هیچ گونه برخورد حذفی و تخریبی در مجموعه ورزش کشور در کار نباشد. هفته آینده اولین جلسه رسمی ستاد عالی بازی های المپیک 2020 را آغاز خواهیم کرد و روند بررسی ها همگی بر اساس المپیک بعدی تعریف می شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: از تمام ظرفیت ورزش کشور برای موفقیت در المپیک 2020 استفاده خواهیم کرد. امروز بحث های بسیار خوبی مطرح شد و رشته هایی که به کسب سهمیه و مدال در المپیک نزدیکترند شناسایی شد و برای همه رشه ها به تفکیک وظایفی تعریف می کنیم. در روند بررسی هایی که داریم تک به تک با تمام فدراسیون ها جلسه خواهیم گذاشت تا برای مسابقات آتی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل برسد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.