رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی: پیام های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و سایر مسئولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای اسیایی بسیار دلگرم کننده بود

رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی: پیام های مقام معظم  رهبری و ریاست جمهور و سایر مسئولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای اسیایی بسیار دلگرم کننده بود
نتیجه مطلوبی که در اندونزی بدست آمد نتیجه همدلی و هم افزایی و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشست امروز ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک گفت:برای موفقیت ایران در بازیهای جاکارتا از همه توان و ظرفیت ورزش کشور بهره گرفتیم و خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش کشور حاصل شد.

وی ادامه داد:در روند نتایج بازیهای آسیایی و توزیع مدال ها ناداوری ها و اعمال نفوذ های سیاسی برخی کشورها را نباید از اذهان بدور داشت و در انعکاس مطلوب و آگاهی مردم از تلاش ها و موفقیت های بچه های ایران رسانه ها و خبرنگاران حاضر در محل بازیها و داخل کشور و خصوصا رسانه ملی نقش بی بدیل داشتند و در ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون ها به طور مرتب در جلسات کارشناسی ستاد عالی بازیهای آسیایی و کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد .
صالحی امیری گفت : رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون ها برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیوست قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی  از فدراسیون ها نیست چرا که صادقانه کار کردند.
صالحی امیری افزود : در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی مقرر شد کتاب تجربه عملکرد بازیهای آسیایی جاکارتا  بزودی تدوین و در اختیار رسانه ها و محققان قرار  گیرد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.