محمود خسروی وفا: نگاه به مقام سومی بازی های پاراآسیایی داریم

محمود خسروی وفا: نگاه به مقام سومی بازی های پاراآسیایی داریم
رییس کمیته ملی پارالمپیک در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک گفت: کاروان فشرده و کیفی به جاکارتا 2018 اعزام می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اولین جلسه ستاد عالی بازی های اسیایی و المپیک بعد از بازی های آسیایی 2018 صبح امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در بخشی از این نشست رییس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزیکاران ایران در این بازی ها فراهم شده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم.
محمود خسروی وفا ادامه داد: با 210 ورزشکار به بازی های پاراآسایی می رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت ها بسیار جمع و جور است و در واقع فشرده ترین کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی بعد از انقلاب است.
وی افزود: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیتن و خبرنگاران حدود 350 نفر هستند که همگی در دهکده بازی ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت تر انجام شود.
خسروی وفا در پایان گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است اما قطعا به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش بینی می کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا خواهیم رسید

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.