اینترنت رایگان برای خبرنگاران و عکاسان توکیو 2020

اینترنت رایگان برای خبرنگاران و عکاسان توکیو 2020
تیم میزبانی توکیو 2020 اعلام کرد کابل اینترنت و وای فای رایگان برای تمامی خبرنگاران و عکاسان در تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت Press Network اعلام کرد این شرکت یک تکنولوژی نوآورانه را برای رسانه هایی که این رقابتها را پوشش می دهند فراهم می کند.

این شرکت همچنین تاکید کرد که Press Network در تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی امکانات رایگان خدمات اینترنتی را برای گزارشگران، خبرنگاران و عکاسانی که در طول بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از این رویداد مهم ورزشی خبر و گزارش و عکس تهیه کنند فراهم می کند.

تیم میزبانی بازیهای توکیو 2020 پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد علاوه بر برگزاری موفقیت آمیز این دوره از رقابتها تسهیلات لازم را برای تماشاگران، گردشگرانی طی این مدت به ژاپن سفر می کنند و همچنین اهالی رسانه فراهم کند.

در حالی که کمتر از دو سال به شروع این رویداد برزگ ورزشی در دنیا زمان باقی است ژاپنی ها در تلاش هستند تا تمامی زیر ساخت های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات را فراهم کنند. تیم میزبانی این رقابتها برای عکاسان هم شرایطی را مهیا می کنند که آنها با استفاده از تکنولوژی روز بتوانند عکس های خود را از دوربین هایشان با این شبکه اینترنتی به رسانه های خود ارسال کنند.

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.