رییس جمهور از نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی اندونزی تقدیر کرد

رییس جمهور از نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی اندونزی تقدیر  کرد
دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در پیامی از نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش مقتدرانه همراه با کسب بیشترین مدال و بهترین نتایج تیمی از سوی ورزشکاران عزیز کشورمان در بازیهای آسیایی «جاکارتا 2018» را به ملت بزرگ ایران، ورزشکاران، مدیران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی کشورمان تبریک می گویم و زحمات همه آنان را ارج می نهم. بویژه آنکه؛ علیرغم برخی اعمال نظرها در نتایج مسابقات نهایی، حضور و کسب نتایج درخشان قهرمانان عزیزمان در این دوره از بازی ها با رعایت منش و اخلاق پهلوانی همراه بود.

کسب بیشترین تعداد مدال در تاریخ بازی های آسیایی در این دوره و بیست مدال طلای بازیها همراه با کسب بهترین نتایج تیمی در والیبال، بسکتبال، کبدی و واترپلو و افتخار آفرینی قهرمانان عزیز در تمامی رشته های ورزشی و به ویژه کشتی، ووشو، کاراته، تکواندو، دوومیدانی، وزنه برداری، صخره نوردی و تنیس روی میز؛ در شرایطی میسر شد که مسئولان ورزش کشور با انسجام و هماهنگی، کاروانی با رویکرد کیفی به این بازی ها اعزام کردند.

همچنین لازم می دانم به طور ویژه از حضور افتخارآفرین بانوان ورزشکار ایرانی در این رقابت ها که ضمن پایبندی به شئونات اسلامی و ملی، با بیشترین تعداد مدال و رکورد شکنی نسبت به بازی های گذشته، ضمن اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی، باور و توان زنان کشورمان در صحنه های مختلف رقابت را به تصویر کشیدند؛ تقدیر نمایم.

امیدوارم با اراده و عزم استوار جوانان قدرتمند و غیور ایران عزیز، همچنان شاهد موفقیت های بیش از پیش در تمام عرصه ها و میادین بین المللی و شادی و نشاط ملت بزرگ ایران باشیم. ان شاء الله

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.