پیام تشکر رئیس فدراسیون کبدی از وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک

پیام تشکر رئیس فدراسیون کبدی از وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک
عباس اورسجی از حمایت های به موقع دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری در کسب دو مدال طلای بازیهای آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در متن پیام رئیس فدراسیون کبدی آمده است، یقینا توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی مرهون تلاش بیدریغ مسئولین خدوم و دلسوز می باشد که همواره جهت رشد و تعالی و ارتقاء توسعه ورزش بین جوانان میهن اسلامی قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند.

امروز ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی اثر گذار نه تنها باعث کاهش آسیب های اجتماعی شده است، بلکه باعث رونق، روحیه،  شادی و نشاط در جامعه گردیده است که الحق و النصاف رسالت دستگاه ورزش کشور در ایفای نقش و وظایف خود به شایستگی متبلور شده است و بارقه های های امید در دل مردم روشن گردیده است.

لذا بنده به عنوان نماینده ورزشکاران و تمامی زحمتکشان ورزش کبدی از حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان و رئیس محترم کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر می کنم و یکی از دلایل موفقیت های تیم های ملی کبدی در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی را حمایت های بموقع وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در واریز بموقع بودجه فدراسیون و بازدید از اردوهای تیم ملی  اعلام می دارم.

کسب مدال طلای بازیهای آسیایی حاصل تلاش و کار علمی در 8 ماه گذشته بوده که فدراسیون با تمرکز بر روی برگزاری اردوهای منظم، اعزام به اردوهای تدارکاتی خارج از کشور، ایجاد انگیزه و حمایت های بی سابقه وازرت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوده است.

فدراسیون در کنار کسب مدال طلا نگاه ویژه ای به امر استعدادیابی و همگانی کردن کبدی در سراسر کشور دارد تا از طریق آن نفرات شایسته از استان های مختلف کشور انتخاب و با برگزاری اردوهای آموزشی به تربیت نسل نوجوان و جوان برای رده های بعد پرداخته باشد .

در پایان خوشحالیم که با تلاش فرزندان این مرز و بوم توانسته ایم دو مدال طلا برای کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی بدست آوریم و دل مردم را شاد کنیم و همچنین در نزد مسئولان ارشد ورزش کشور شرمنده نشدیم.

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.