هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛خیری: داوران حق را به حق دار نمی دهند

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛خیری: داوران حق را به حق دار نمی دهند
بهنام خیری سرمربی تیم ملی سامبو گفت: اگر داوری‌ها همین گونه باشد ممکن است در سال‌های آینده کشورهای زیادی در آن شرکت نکنند، چرا که عدالت در آن رعایت نمی شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی،‌ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی پیگیری می‌شود که در آخرین روز از مسابقات سامبو نمایندگان کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

بهنام خیری سرمربی تیم ملی سامبو در پایان مسابقات سامبو اظهار داشت: من در سالن مسابقات کوراش حضور داشتم و دیدم چگونه داوران چطوری عمل می کردند تا ازبک‌ها به فینال برسند و طلا بگیرند، در سامبو هم همینطور بود داوری‌ها به سمتی است که همه چیز به نفع ازبک‌ها تمام شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: سطح رقابت‌های آسیایی سامبو بالاست و از تیم ما به غیر از امیرخانی بقیه نفرات نخستین تجربه آسیایی آنهاست اگر اعزام ما به رقابت‌های مغولستان به مشکل نمی خورد و بچه ها تجربه داشتند الان وضعیت ما خیلی بهتر بود.
سرمربی تیم ملی سامبو در ادامه صحبت‌های خود، گفت: سامبو رشته ای نوپا در بازی‌های آسیایی است و اگر داوری‌ها همین گونه باشد ممکن است در سال‌های آینده کشورهای زیادی در آن شرکت نکنند، چرا که عدالت در آن رعایت نمی شود. دو نفر از بچه های ما را با اخطار بازاندند و این خیلی برای ما جای تعجب داشت. داوری‌ها جانبدارانه است. فدراسیون خیلی برای این تیم زحمت کشید و حمایت کرد،اما داوران حق را به حق دار نمی دهند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.