آرش میراسماعیلی:کار مسئولان ورزشی ما برای حفظ نام خلیج فارس ارزشمند بود

آرش میراسماعیلی:کار مسئولان ورزشی ما برای حفظ نام خلیج فارس ارزشمند بود
ما در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری دادیم تا هم دینمان حفظ بماند و هم خلیج مان همیشه فارس باقی بماند، پس به هیچ وجه بخاطر یک بازی منافع ملی خود را نادیده نمی گیریم.

آرش میراسماعیلی قهرمان جودو جهان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:خلیج فارس به فارس بودنش قشنگ است اگر چه برخی کشورهای همسایه در بسیاری از مناسبتها می خواهند این واقعیت تاریخی را نادیده بگیرند و حتی می خواستند از میزبانی ایران در این رقابتها سوء استفاده کنند ولی مسئولان ورزشی کشورمان به درستی بر سر این مسائل کوتاه نیامده و منافع ملی کشور را فدای این مسائل نکردند.
وی ادامه داد:این مسئله نشان داد بسیاری از کشورها حتی بر سر مسائل ورزشی هم صادق نیستند پس دلیلی ندارد کوتاه بیاییم آنها تغییر نام این خلیج همیشه فارس را از ذهنشان بیرون کنند.
میراسماعیلی در پایان تصریح کرد:اگر چه هزینه زیادی برای میزبانی این رقابت ها شده  و برگزاری این بازیها نکته مثبتی برای ورزش ما بود ولی وقتی بخاطر آرمان و منافع ملی خود و در حمایت از مردم فلسطین برابر نماینده ورزشی رژیم اشغالگر قدس مسابقه نمی دهیم چطور ممکن است از منافع ملی خود بگذریم .

۲۷ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.