محمود خسروی وفا:بخاطر بازیهای همبستگی که سهل است بخاطر المپیک هم از منافع ملی خود نمی گذریم

محمود خسروی وفا:بخاطر بازیهای همبستگی که سهل است بخاطر المپیک هم از منافع ملی خود نمی گذریم
میزبانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از نظر فنی اصلا باری فنی برای ورزش ما نداشت ولی فقط بخاطر همبستگی کشورهای اسلامی میزبان شدیم اما به نظر می رسد شعار بازیها و سیاستهای مسئولین ISSF با هم تناقض دارد.
محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون جانبازلان و معلولین و کمیته پارالمپیک با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:8 سال جنگیدیم و این همه شهید دادیم ولی از یک وجب خاک مقدس کشورمان نگذشتیم بطوریکه حتی الان هم ابر قدرتهای جهان هم به رغم همه ادعاها جرات ندارند نگاه چپ به مملکت ما بیندازند چطور ممکن است بخاطر میزبانی بازیهایی که اسم همبستگی را یدک می کشد از نام تاریخی خلیج فارس بگذریم.
وی ادامه داد:اگر چه میزبانی این رقابتها می توانست تاریخ ملت ایران و توانمندی مدیریتی مارا بنمایش بگذارد ولی بازیهای کشورهای اسلامی که سهل  است ما برای بازیهای المپیک جهانی هم از نام خلیج فارس نمی گذریم.
خسروی وفا در پایان تصریح کرد:برگزاری این رقابتها از نظر فنی، ارزشی برای ورزش ما نداشت و بخاطر همبستگی بیشتر کشورهاس اسلامی میزبان شدیم ولی مثل اینکه مسئولان ISSF فکردیگری نمی کردند آخر مگر می شود ما بخاطریک ازی نه چندان مهم از منافع ملی خود بگذریم.
۲۷ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.