هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛پورشیب: با دست‌های پشت پرده به مدال طلا می‌رسند

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛پورشیب: با دست‌های پشت پرده به مدال طلا می‌رسند
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: این حریفان در هیچ جایگاهی مقابل بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند و در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، نهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که در سومین روز از مسابقات کاراته، ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در جدول رده بندی موفق به شکست حریف خود شد و به مدال برنز دست یافت.

ذبیح الله پورشیب پس از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی اندونزی، گفت: خدا رو شکر که به حداقل مدال رسیدم.

پورشیب در ادامه  خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از داوری صحبت کنم، همه دیدند حتی تماشاگرانی که از کاراته سررشته ندارند متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیم نهایی شدند.

کاپیتان تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ناداوری ها گفت:  بیش از 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت. در مسابقات دیروز داوران اروپایی و بی‌طرف بازی‌ها را قضاوت می‌کردند، اما در بازی من 2 داور عرب و 2 داور آسیایی مسئول قضاوت بازی شدند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018، افزود: هرچه زدم، ندادند. ضربه‌های سه امتیازی من کاملا مشهود بود اما داورها امتیاز نمی‌دادند.  تلاش‌های ما به هدر می رود و کسانی که حقشان طلا نیست به مدال می‌رسند.

وی در پایان صحبت‌های خود،گفت: تمام تلاش برای رسیدن به طلا بود. این حریفان در لیگ جهانی و بازی‌های آسیایی هیچ جایگاهی ندارند و در برابر بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند اما در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند.

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.