هجدهمین دوره بازیهای آسیایی -جاکارتا،؛هروی: موفق شدیم نتایجی بهتر از اینچئون بگیریم

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی -جاکارتا،؛هروی: موفق شدیم نتایجی بهتر از اینچئون بگیریم
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: همانطور که پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودیم به دنبال نتایجی بهتر از اینچئون بودیم که موفق هم شدیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی  از اندونزی، نهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که مسابقات کاراته امروز به پایان رسید. تیم ملی مردان ایران با هدایت شهرام هروی موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد، در واقع کاراته ایران از 8 فرصتی که در بخش مردان و بانوان داشت موفق شد هشت مدال  رنگارنگ کسب کند که سهم مردان کاراته کشورمان خوش رنگ تر از بانوان بود.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان در پایان مسابقات کاراته، گفت: همانطور که پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودیم به دنبال نتایجی بهتر از اینچئون بودیم که موفق هم شدیم ولی حق امیر مهدیزاده و پورشیب در این بازیها طلا بود.

هروی  در ادامه، گفت: بچه ها ماه‌ها تمرین کردند تا در بازی‌های آسیایی قدرتمندانه ظاهر شوندف اما برخی مسائلی که فنی و یا روحی روانی نیست و از دست ما خارج است نگذاشت تا بتوانیم دو طلای دیگر بدست آوریم البته نمی خواهم زیاد روی ناداوری مانور کنم، اما حق مهدیزاده و پورشیب طلا بود.

هروی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: پتاتسیل کاراته ایران بسیار بالاتر این هاست از زحمات دیگر مربیان، ملی پوشان رییس فدراسیون و آشوری تشکر می کنم خوشحالم که بچه های ما در تمامی اوزان مدال آوری کردند هر چند حق ما بیش از دو مدال طلا بود.

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.