هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی-جاکارتا؛فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم
رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته از رشته های موفق ورزش ایران است و وعده همه ما مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی  از اندونزی، نهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که محمدصادق فرجی روز دوشنبه در پایان رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که با کسب ۲ طلا٬ ۳ نقره و ۳ برنز برای تیم ایران همراه شد٬ تصریح کرد: ابتدا باید این موفقیت را به مردم کشور و خانواده بزرگ کاراته تبریک بگویم.

وی در ادامه افزود: تیم مردان با برنامه ریزی و مراحل آماده سازی مناسبی که داشت با قدرت به جاکارتا آمد. تیم مردان ما شایسته کسب چهار طلا بود که متاسفانه روند قضاوت ها به گونه ای ادامه یافت که در حق امیر مهدی زاده و ذبیح اله پورشیب اجحاف شد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد عملکرد تیم بانوان ایران نیز، عنوان کرد: این برای اولین بار است که هر چهار نماینده تیم بانوان ایران در بازی های آسیایی به مدال رسیدند که این مساله موفقیت ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه بازی های آسیایی برنامه کوتاه مدت فدراسیون کاراته بود٬ گفت: المپیک ۲۰۲۰ هدف اصلی است که پیش از آن در رویدادهای مهمی شرکت خواهیم کرد. اکنون باید برای حضور در قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می شود آماده شویم. کاراته از رشته های موفق ورزش ایران است و وعده همه ما مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.