هجدهمین دوره بازیهای اسیایی - جاکارتا ؛ درخشش دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری

هجدهمین دوره بازیهای اسیایی - جاکارتا ؛ درخشش دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری
بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال بازی‌های آسیایی با شکست نماینده عربستان به دومین نشان زرین کاراته در جاکارتا دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ،نهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که در سومین روز از مسابقات کاراته، بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته در فینال بازی‌های آسیایی با شکست نماینده عربستان به دومین نشان زرین کاراته در جاکارتا دست یافت. با این مدال طلا کاروان ورزش ایران در جدول رده بندی مجددا به رتبه چهارم بازگشت.

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کاراته افغانستان رفت.این دیدار پیش از پایان وقت قانونی با نتیجه 8 بر صفر به سود عسگری به پایان رسید.

عسگری در دومین مبارزه خود به مصاف «خان گاخیگو» مغولستانی رفت و پیش از اتمام وقت قانونی مبارزه موفق شد که دومین حریف خود را نیز 8 بر صفر شکست بدهد. بهمن در یک چهارم به مصاف «پونگ سای » از تایلند رفت و این دیدار نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان تمام شد و  نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شد. عسگری در نیمه نهایی با «وی چونگ سو» از چین مبارزه کرد و در پایان با رای داوران به برتری دست یافت و راهی فینال بازی‌های آسیای شد. (عسگری صفر (برنده در هانتی) "سو ویچون" از چین تایپه صفر)، عسگری در فینال با "رائف الترکستانی" از عربستان دیدار کرد و این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا دومین مدال طلای کاراته ایران به سینه بزند.

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.