بانوی نقره ایی جاکارتا: سکوی آسیا پله ایی برای تدواوم موفقیت هاست

بانوی نقره ایی جاکارتا: سکوی آسیا پله ایی برای تدواوم موفقیت هاست
بازی های آسیایی جاکارتا- نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: تمام هدفم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است و تمام این مسابقات پله‌هایی هستند که من در مسیرم باید پشت سر بگذارم.

به گزارش خبرنگار اعزامی  طراوت خاکسار کاراته‌کای کشورمان پس از کسب مدال برنز در وزن 55- کیلوگرم گفت: در فینال نتوانستم آن برنامه‌ای را که داشتم برابر حریفم اجرا کنم. رقیب خیلی باهوش بود. او قهرمان جهان است و چهار سال پیش هم در بازی‌های آسیایی قهرمان شده بود.

وی افزود: در یک لحظه غفلت حریف از فرصت استفاده کرد و من نتوانستم جبران کنم، اما در کل در این مسابقات عملکرد خوبی داشتم. قبل از فینال من با میزبان مسابقه داشتم. آن هم در شرایطی که کل سالن طرفدارش بودند. اما مصمم بودم تا به فینال برسم اما نتوانستم برنامه‌هایم را اجرا کنم و به مدال نقره رسیدم.
دارنده نقره جاکارتا در خصوص اینکه اولین حضورش در بازی‌های آسیایی را تجربه کرده و همچنین اهداف بزرگش، عنوان داشت: تمام هدف من کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است و تمام این مسابقات پله‌هایی هستند که من در مسیرم باید پشت سر بگذارم. باید اشتباهاتم را اصلاح و نقاط ضعف و قوتم را بهتر بشناسم. خوشحالم در میدانی به این بزرگی حضور داشتم. من تمام تلاشم را کردم، اما هنوز چیزی تمام نشده. ما مسابقات جهانی را پیش رو داریم. تمام تمرکزم را می‌گذارم که روی سکوی جهانی بایستم.
خاکسار در خصوص پاره شدن ابرویش، گفت: در تمرین این اتفاق افتاد اما مهم نیست. ما قسم خورده‌ایم که اینجا اگر شده دست و پای‌مان را بدهیم و روی سکو بایستیم. این‌ها همه جزو ورزش است و ما آن را پذیرفته‌ایم.

۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.