هجدهمین دوره بازی های آسیایی - جاکارتا؛ پریسا جوادی با شکست مقابل قزاقستان حذف شد

هجدهمین دوره بازی های آسیایی - جاکارتا؛ پریسا جوادی با شکست مقابل قزاقستان حذف شد
پریسا جوادی نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان در مرحله یک شانزدهم با شکست مقابل هوگوپوش قزاقستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی، سومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است که مبارزات اوزان 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و سعید رجبی تکواندوکاران کشورمان هستند.
در وزن 57- کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم پریسا جوادی به مصاف نماینده قزاقستان رفت که این دیدار با نتیجه 10 بر 15 به سود "مارژان تولپبرگنوا" از (قزاقستان) به پایان رسید.
امروز در ادامه مسابقات و در وزن 67+ کیلوگرم زهرا پوراسماعیل ابتدا باید «اسوتلوا اوسیپوا» ازبکستانی را از پیش رو بردارد و پس از آن با برنده دیدار سریلانکا و کامبوج پیکار کند.
در گروه مردان، در وزن 80+ کیلوگرم نیز سعید رجبی نماینده ایران است که در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018 و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد 2017می‌رود.
تیم تکواندو ایران تاکنون در بخش پومسه توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشوری موفق به کسب دو مدال نقره شده است و فرزان عاشورزاده نیز در بخش کیوروگی به مدال برنز رسید.الهه شیدایی و ملیکا میرحسینی نیز از کسب مدال بازماندند.
گفتنی است؛ هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» مربیگری تیم را برعهده دارند.

 

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.